onsdag 12 november 2008

The Soundtrack of Our Lives – Thrill Me

”Skaka om mig, visa mig vad ni har”. Så tänkte jag när jag nu för första gången lyssnade på T.S.O.O.L nya singel, ”Thrill Me”. Blev lycklig när jag fick höra att det precis låter så som Soundtracks ska låta. Det är Sveriges bästa musiker som bjuder på lysande rock. Att använda ett så töntigt ord som lyssnarvänlig skulle vara att kränka gruppen, men jag vet inte riktigt vad jag ska använda annars, låten etsar sig fast i skallen. Jag ser verkligen fram emot när jag får se dem framföra låten live. De kommer till Nöjesfabriken, Karlstad, den 6 februari 2009 (http://www.nojesfabriken.se/content?page=276). Räkna med att jag är där då. Nya albumet släpps den 26 november, så var beredd.
Betyg: 7/10





//A

Inga kommentarer:

 
Blogglista.se