torsdag 25 september 2008

CSN's kundtjänst kan dra åt....

Säga vad man vill om CSN, men jag tycker att kundtjänsten på CSN består av dom mest bittra jävla fanskap man har kunnat plocka dit i vårt avlånga land! Nu kanske man inte ska dra alla över en kant säger ni? Och nej det är väl sant, men av dom 7-10 samtal jag ringt dit så har jag ta mig fan aldrig vart med om maken till bitterhet! Börjar fundera på om dom anställer folk som blivit kickade eller hoppat av tidigare utbildningar för att dom var så kassa i skolan och inte kunde få något studiebidrag? Det måste ju fan nästan vara så, och då får dom ett erbjudande från CSN när dom blir kickade där det står nåt i stil med: "Vi beklagar att du tyvärr är för värdelös för din utbildning och att vi inte kan hjälpa dig med bidrag! I kompensation kan du få ta ut din ilska på andra studenter genom att få jobba på våran kundtjänst, vilket förmodligen är det enda jobbet du kommer att få i livet, så ta chansen!" Funderar på om det nästan inte måsta vara så det går till.

Studenter idag lever på existensminimum, så ta för fan dit folk som vill försöka hjälpa "Sveriges framtid" (studenterna), och starta en utbildning för att få jobba på CSN's kundtjänst eller höj kraven! Gör va fan som krävs för det här håller inte, och jag tror att många studenter står bakom mig!

Inga kommentarer:

 
Blogglista.se