tisdag 23 september 2008

Dagarna förstörda


Ett stort problem i min vardag just nu är att NHL 09 sitter i xboxet. Så mycket känslor som väcks inom en så det är helt sjukt! Man sitter och spelar med en polare, man kan hata, man kan skratta ihjäl sig när det går bra för en själv och skitdåligt för en annan.. Ikväll fick jag fan kramper i magen när jag och en polare spela. Gick så jääävla dåligt för han i slutet så han vräkte ur sig allt möjligt om fågelfanskap och pingvinhoror till det ena och det andra så jag nästan grät! Helt klart ett spel man måste ha i samlingen tycker jag! Ibland är det så jävla bra så man fan nästan blir kåt av att spela. Det får lätt 5 hockeyhoror av 5 enligt mig!

Någon annan som har något bra xbox360 spel att rekommendera just nu?

//J

Inga kommentarer:

 
Blogglista.se