fredag 26 september 2008

Sjukaste grejen på tentan

Dagen började med att åka till universitetet kl.7 och signa in först på tentan i hopp om att en plats skulle bli över, p.g.a. major miss av mig att inte anmäla mig, och anmälningssystemet överhuvudtaget kan skita ner sig, så dåligt är det. Hur som helst, hårt slit, tidig uppgång lönade sig och jag fick skriva tentan. Efter en halvtimme så smäller det i väggar och dörren till toaletten. Då är det någon stackare som totalkollapsar så hela tentasalen vänder sig om i chock typ, inklusive mig. Tentavakterna börjar hjälpa han, och jag börjar fundera på om det är någon uppgjord scam att avleda tentavakterna så att nån form av fusk kan genomföras, men jag såg inget sånt när jag kollade av tentasalen lite snabbt. Anyway, när dom efter ca 10 min ska hjälpa han upp så reser han sig, mumlar, sen spyr nåt så in utav helvete! Rakt ut bara, på väggar och golv och sig själv och däckar typ. Det helt klart sjukt läskigaste jag sett, trodde stackarn skulle dö eller nåt. Så ligger han där i sidoläge i säkert 10-15 min till i sina egna spyor. Så jäkla dåligt ingripande tycker jag av tentavakterna. Jag menar dom kunde försökt flytta han lite iaf så han slapp ligga och dra in lukt av galla m.m. Hur som helst fick han riktig hjälp till slut, och hoppas det gick bra. Antingen drog han på sig en rejäl hjärnskakning när han slog kull i toaletten, annars var han full/rejält bakfull. Vilket av dom låter jag vara osagt!














Fick mig att tänka på hon i direktsändning.. Det var ju också en historia i sig.

Inga kommentarer:

 
Blogglista.se