tisdag 30 september 2008

Hancock

Vet inte va jag ska skriva eller vad jag ska börja med. Först tänkte jag inte ens skriva något om den här filmen för direkt i början så kände jag att det här var helt helt fel. Filmen handlar om en ghettopundare med superkrafter à la stålmannen, som dricker hela dagarna och försöker rädda samhället på hans vis. Enda problemet är att han gör det han gör på lite fel sätt, så man kan inte riktigt kalla han för en sammhällstjänare i början av filmen. Han får lite råd och tips på vägen av Ray, en buisness kille han räddar livet på. Fortsättningen på filmen är väl kan man säga, Will Smith's syn på en ghettostålman. Vad som stör mig är att Will Smith är en jäkligt bra skådis man är uppväxt till att se på tv'n (tänker till att börja med på "Fresh Prince i Bel Air"), och det är först den här filmen jag inte gillar vad han gör, även om han gör det "the Will Smith way". Det är nog helt enkelt bara så att jag inte är in to superhjältefilmer. Jag är djupt besviken iaf!



Filmen får två brända popcorn av fem tyvärr!

//J

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej han är så grymt snyggggg het och sexig jag älskar att se på han... För han är så otroligt bra på de han gör och han är så rolig i bland alltså jag och min bästis älskar han han är så bra alltså gå ej att beskriva i ord så bvra är han..... ha de bra kram

 
Blogglista.se