måndag 20 oktober 2008

Xtranormal

Jag läste en artikel i metro om en sajt där man kunde skapa sina egna 3D filmer. Xtranormal.com heter sajten och deras slogan är ”If you can type, you can make movies”. Jag var ju bara tvungen att testa detta och vipps så var min dag förstörd. Jag blev dock lite besviken då friheten inte var så stor som jag hade hoppats på. Men det är ju bara en beta version än så länge också. Jaja, iaf så bestämde jag mig för att göra en nyhetssändning eftersom jag alltid har velat vara nyhetsankare. Se resultatet nedan. Det kan ta en stund att ladda upp.

Har jag en karriär inom filmen framför mig?

Och NEJ, det är INTE meningen att det ska vara kul.





//A

1 kommentar:

Ermin sa...

Hej ,hehe kul film.Häftig sajt tycker jag fast den är begränsad ska prova den själv så tack för tipset!
Allti ett nöje att besöka er blogg=)
Mvh Ermin
www.xperten.webb.se

 
Blogglista.se